skolarbetet klart

Lång dag idag... Men det har varit rätt kul ändå.

Vi lyckades få ihop hela arbetet på drygt sex timmar, mycket bra. Dessutom har vi ägnat en hel del av den tiden till att prata om andra saker oxå. :) Är glad över att Cissi är värsta ordbajsaren, annars hade vi väl suttit kvar i skolan fortfarande...

Handlade på Coop på vägen hem, shit vilka söliga kassörskor... Jag är minsann snabb när jag sitter i kassan. På Coop är det nästan bara gamla tanter som jobbar, de kan inte prata och slå in varor samtidigt... Herregud...

Imorrn ska vi ha språkverkstad hela dan i skolan, hoppas det blir kul. 9.00-15.00 tror jag det var. Eller var det 9.00-16.00? Hoppas på det första...

Borde gå till tvättstugan, har nada rena kläder... Lär  ju inte finnas någon tid. Varför kan jag aldrig boka i god tid? Jag e så dålig...


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, bifogar här ett mail jag har skickat till kompisar som är bjudna på mitt bröllop men då jag inte har din mail så skriver jag det här istället!Så alla nyfikna kan läsa!

Tjena tjejer!
Jo, som ni alla vet planerar jag att ha en middag för alla er så vi alla ska lära känna varandra så mitt stundade bröllop ska bli trevligt som möjligt!Myspys helt enkelt! Så nu har jag suttit hemma och tittat igenom kalendern för maj och juni. Ser med fasa alla dessa helgdagar,tentor och andra viktiga saker som ryms i dessa månader. Vill gärna ha middagen innan vi slutar skolan och försvinner ut på semestrar och jobb.
Det jag har tänkt mig är en middag hemma hos mig och sedan om vi känner för det ta oss in till stan för en drink. Det första problemet, om jag får kalla det det, är att vi har en 3 åring här varannan helg så det gör att jag kan bara ha middag jämna veckor annars blir det knattedisco här hemma med barn och fästman. Detta gör att tänkta datum blir 5 eller 19 maj för majmånad. Men den 19:e vet jag att Pauline är i Barcelona. Kommande vecka som går är vecka 22 men den helgen är det Pingst och skulle inte du Madde flytta då?Skulle fre el lör funka för nån av er i pingst?Sen efter detta är vi innne i mitten av juni!
Så för att sammanfatta detta:
Antingen 5 maj vilket är nästa vecka el 2 el 3 juni. Vad säger ni alla? Vill ju inte att någon av er ska behöva ta ledigt från jobb eller andra viktiga händelser! En annan idé är att ha på en veckodag förstås.
Kolla igenom era kalendrar och återkom till mig så får det datum där flest kan vinna! Eller om ni har en annan klämkäck idé vill jag gärna höra den!

Kramar Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback