seg söndag

Idag har jag inte gjort så mycket.

Vaknade redan vid halv åtta på morgonen för att det var så ljust i lägenheten. Orkar ju inte dra ner jalusierna. Somnade om och låg sedan och drog mig väldigt väldigt länge.

Vid ett ringde mamma. Jag bjöd över henne och Jorge på fika. Efter fikat gick mamma och jag en promenad i solen. Äntligen vår!

Kollade på One tree hill nyss. Va ett sånt där avsnitt som man börja gråta av, förutom att man blev förbannad på Brooke som gör så dumma saker hela tiden. Va två i avsnittet som kollade på "Dagboken" som nog är en av de mest romantiska filmer som finns, älskar den.

Påsklov... Trevligt! Fast på onsdag är det förskola och jobb, och sen jobba torsdag, fredag och lördag... Bläää! Mormor och morfar har iaf varit snälla och senarelagt middagen på lördag för min skull. Jag hoppas bara att Julia kommer för det är ju därför jag vill vara med.


Tror jag ska påskpyssla lite imorrn... Gillar ju att överraska... :) Får väl se vad jag kan hitta på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback