Pigg

Vaknade sju imorse... Gick och la mig vid ett igår kväll tror jag, eller var det närmare två?

Inte särskilt bakis trots att jag, Linda och Cissi nästan drack upp hela bag-in-boxen... Undrar hur Sara mår idag, hon drack ju ensam upp en hel flaska vitt. Jag har spenderat morgonen med att kolla på "A history of violence", den var bra, helt ok. Och nu har jag precis diskat det mesta och städat undan lite. 

Åt paj till frukost. Har massor med mat kvar. Kan leva på kalkonpastrami och potatissallad typ hela nästa vecka...

Hade iaf jättekul igår. Tyvärr blev det ingen utgång för klockan blev mycket och sent på kvällen är kommunikationen till och från Jakan mycket dålig, men det gjorde inte så mycket. Vi hade ju vin och crostinis här. :)

Jag fick jättefina presenter! Bara sånt jag ville ha, värsta roligt. Jag har världens bästa vänner! Jag hoppas att de alla hade roligt igår.

Idag är det ju Valborg, vad 17 ska man göra? ... Jaha, här va det telepati... Nu ringde mamma. Vi ska hem till mormor och morfar och grilla. Trevligt värre. Då går vi nog bort till IP med Julia på kvällen. Vilken nostalgi, där spenderade man alltid Valborgskvällen när man var yngre, med sockervadd och lyckohjul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback