Påskafton

Påskafton igår...

Jobbade från halv nio. Var fullt upp från lunchen fram till strax före tre. Va helt slut. Maggan va snäll och lät mig gå vid tre. Sååå skönt!

Va ju jättefint väder så jag promenerade bort till mormor.

Efter fikat satt vi ute i solen en stund. Julia drog med mig bort till lekparken. Vi gungade på elefanterna och sen gav jag fart när hon gungade i barngungan i gungställningen. Sen gick vi och hämtade Jimmy så att han oxå fick va med.

Va riktigt gott med påskmat. Morfars matlagning slår det mesta. Fick två stora påskägg oxå, proppade med godis... Inte bra...

Jag blev lite gnällig på kvällen för jag va så jäkla trött å de andra ville ju aldrig åka hem. Klockan var väl runt tio när vi alla klev in i mammas och Jorges van. Sen skjutades alla hem. Värsta bra med en så stor bil och med så otroligt bekväma sittplatser.

Imorse när jag vaknade kändes det som att jag håller på att bli sjuk igen. Så nu är det enchinaguard som gäller. Va säkert för att man va ute utan jacka igår, men det va ju så härligt...

Haha, i fredags när jag jobbade fanns det typ inget att göra från klockan sex. Varför hade vi ens öppet som vanligt? Teka och jag satt och pratade. Stackars Micke bara satt och rullade en kvittorulle längs rullbandet... Han skulle inte ens jobba egentligen, han hade missat att det inte kommer några avbytare på röda dagar. Men Paulina ville ju gå hem så det blev ju bra ändå. Micke är för övrigt jääävligt likt Fager märkte jag i fredags...

Undrar vad man ska göra idag... Sol ute, fett nice... ;) Men jag vill absolut inte bli sjuk igen.. Hoppas enchinaguarden hjälper.

Längtar efter skivorna jag beställt. Vill ha mer musik NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback