Ledsen igen

Gråter igen... Tänker på Skruttan, och hur mycket hon älskade att ligga i det gröna gräset och mysa på sommaren, hon blev alltid skitsur när man skulle gå in... Nu fick hon bara uppleva en sommar. Min älskade lilla nin, skulle aldrig ha sålt henne... Mailade Camilla idag igen iaf, så hon vet att jag bryr mig.

"Du har sååå vackra ögon, de lyser upp hela ditt ansikte", väldigt fin komplimang tycker jag. Glad blir man! Mer sånt tack!

Träffade Jossan på bussen hem efter jobbet igår. Blev väldigt förvånad för hon ska ju va i Turkiet. Visade sig att hon hade blivit dålig där och blivit tvungen att åka hem ett tag. Men snart skulle hon ner till pojkvännen igen. Hon ska vara där hela sommaren och jobba på nån bar. Coolt. Hmm... Man kanske borde åka dit på semester, så kan Jossan serva med drinkar... :) Tror dock inte Sara e så sugen på Turkiet, kanske inte jag heller om jag tänker efter... Vet inte, får väl se hur det blir.

Mina grannar har haft värsta mega-fighten nu på förmiddagen. Har varit nära att ringa polisen några gånger, men de lugnar ju ner sig ibland så man vet inte riktigt hur man ska göra...


Ska städa nu, ser illa ut här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback