ledig

Var duktig imorse och gick upp strax före sju. När klockan var tio över hade mamma fortfarande inte ringt. Jag ringde upp. Hon hade glömt bort mig... Som tur var hade hon inte hunnit åka iväg, så en liten stund senare kom hon förbi och plockade upp mig.

När jag kom till omklädningsrummet i simhallen såg jag att hon som brukar köra samma uppvärmningsmaskin som mig oxå var där. Hon hann före mig... Så jag fick sitta och trampa på en motionscykel i typ 25 min, sen körde jag 35 min på den andra maskinen, så det blev en hel timma bara kondition, mycket bra. Sen blev det lite styrka oxå men det välde in gymnasieelever på gymmet så jag orkade inte va kvar så länge, hann det viktigaste iaf.

Tog Vega-bussen hem, så jag hoppade av vid Kontovägen och gick vägen som jag sett från tåget. Funkade ju jättebra. Va riktigt skönt att gå i regnet.

Nu är klockan helt plötsligt jättemycket... Vart tog tiden vägen? Ska väl åka härifrån om typ tre timmar. Sara messade förut att det var hemskt på jobbet, får se vilket humör hon e på när vi ses... Men hon blir nog glad när hon får sin fina present, en Weeping Willows-dvd. Klart hon blir glad av Magnus Carlsson! ;) Fast det e lite störigt att den är inspelad i Helsingfors... "Kitos", säger de hela tiden...


Mamma ringde förut. Hon va orolig för Jimmy. Svarar inte i telefon... Vad ovanligt... Fast han hade inte svarat varken igår eller idag. Hmm... Man e ju lite orolig, det har ju hänt grejer tidigare, eller iaf en gång... Men han brukar ju göra sådär. Va ju samma sak på julen när vi skulle till farmor... Då låg han och sov...


Skön vecka det här, bara föreläsning imorrn och seminarium på torsdag, sen ev studiebesök på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback