Lång dag

Shit vilken lång dag det va igår.

Först upp tidigt för att ta sig till skolan. Kändes ju väldigt givande när Elisabeth inte ens visste vad vi skulle göra... Hade genomgång av examinationen. Usch, vill inte tänka på den just nu. Har i princip hur lång tid på mig som helst att komplettera, känns bra. Ska väl försöka få klart det någorlunda snart men just nu orkar jag inte tänka på det. Sen hade vi en timma rast. Va meningen att vi skulle diskutera makt och inflytande men vi pratade mest om annat. När vi kom tillbaka pratade Elisabeth lite om det och sen kunde hon inte komma på något mer som vi kunde göra så vi fick gå typ en halvtimma tidigare.

Tog mig in till stan. Fick fördriva närmare tre timmar ensam där... Riktigt tråkigt när man inte har pengar. Tur att Designtorget finns, bara där kunde man ju döda en halvtimma. Och pocket shop, läste nästan hela David Batras bok om insändare där...

Sen kom äntligen Tina! Vi gick till Sandys och åt, tyvärr inte lika gott som när vi gick i gymnasiet... Sen fixade vi godis och tidningar till Sara och tog bussen till Karolinska.

Sara hade inte varit vaken så länge när vi kom, såg väldigt trött ut. Men allt hade gått bra iaf. Tina och jag hade ju haft ont i magen hela dagen för att vi var så oroliga... Hennes pappa var oxå där. Vi stannade väl ungefär en timma tror jag. Sen tog jag bussen till Sundbyberg och Tina åkte med Saras pappa. Stackars Sara fick ligga kvar med de andra patienterna, varav en tydligen snarkade som ett helt sågverk...

När jag kom hem var jag sååå trött. Kollade lite på tv. Orkade se halva Efterlyst sen fick jag ge upp. Orkade inte hålla ögonen öppna.

Idag är jag i alla fall ledig. Håller på och städar. Skulle behöva tvätta oxå... Får väl ta mig bort till tvättstugan sen och se om det finns nån tid. Funderar på om jag ska gå till Ikea oxå, men just nu ser det rätt blött ut... Får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback