Klänning

Drömde om innebandy inatt... Vet inte riktigt vad det betyder... Någon försökte få mig att tro att det betyder kärlek, haha! Verkar väääldigt långsökt...

Inatt, däremot, lär jag drömma om bröllop och vackra klänningar...

Var med Ida och Bia och kollade på klänningar idag. Det gick riktigt smidigt faktiskt. Redan i tredje butiken hittade hon "the one". Den e sååå fin. Hon kommer se ut som en prinsessa på bröllopet! Det var riktigt kul att titta efter klänning åt henne, fanns så många vackra klänningar...

Var och fikade på ett ställe som heter Saturnus. Där hade de kanelbullar som var så stora att de skulle kunna stoppa svälten i Afrika. Eller nja, jag överdrev väl en aning nu. Men de var stooora...

Dagis imorrn. Måste fixa foton till grupparbetet... Känns som att det bara är jag som jobbar med det just nu... Kommer inte bli så bra tror jag.

Fullt ös medvetslös fram till och med lördag... härligt... not...

Kommentarer
Postat av: IdaIda

Tack för påskkortet! Tablettasken är redan slut, var så hungrig nu när jag kom hem! Glad påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback