kalas

Idag har jag haft kalas! :)

Var uppe rätt tidigt och städade och bakade. Blev klar typ två timmar innan alla skulle komma så jag skuttade runt här i min lilla lägenhet och lyssnade på bra-ig musik!

Fick pengar av mormor och morfar och av mamma, Jorge och Jimmy. Av Lena, Jonas och Julia fick jag en jättefin ljusstake i grönt glas. Jag älskar grönt glas! Fast nu börjar det bli väldigt gott om ljusstakar här... Vet inte riktigt vart jag ska placera den nya...

Gick och handlade lite mat för en del av födelsedagspengarna. Tur att lönen och studiepengarna kommer på tisdag. Köpte faktiskt kikärter och kidneybönor, har bestämt mig för att försöka lära mig äta sånt. Så jag gjorde en sallad på spenat, paprika, tomat, kalkon, rädisor och kikärtor. Hade på lite grekisk dressingmix oxå. Blev helt ok. Har en portion i kylen som jag kan äta imorrn efter vårt ihärdiga grupparbetande... Hoppas vi får ihop det... Det straffar sig att vara lat...

Såg att jag bara har fem timmar skola vecka 18, shit va skönt! Fem timmars seminarium på torsdagen bara. Å inte ska jag jobba något heller, underbart! Fast man kanske borde höra sig för om de behöver nån extra den veckan, så man får lite mer pengar i juni... Nån enstaka dag ska man väl orka jobba, eller en halv... typ... eller kanske ett par timmar iaf... hehe... shit va jag e lat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback