Jobbdag

Imorse trodde jag att jag skulle missa bussen för jag kommer ju alltid på en massa saker jag ska göra strax innan jag ska gå... Men jag hann. Fast när bussen sen kom till jobbet körde den förbi hållplatsen... Jag hade tryckt på knappen, två ggr t o m... Uppenbarligen så funkade inte den, men det märkte inte jag för jag hade musik i öronen såklart. Ilsket fick jag knata tillbaka en hel hållplats... Men jag hann ju till jobbet iaf...

Har knappt suttit i kassan idag, va så mycket tidningar som kom så det tog en evighet att plocka upp dem, sen stod jag i posten. Å tanten med permobilen, som alla på jobbet hatar, försökte sno varor idag. Men jag såg allt så jag såg till att hon betalade för dem oxå, ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback