ingen vår

Jaha... Va ju dumt av mig att jubla över våren igår... Vart tog den vägen? Kollade ut genom fönstret igår, då snöade det... Blev riktigt besviken. Men men, inte mycket att göra åt saken.

Trött jag blir på att Calle aldrig hör av sig. Vill bli av med hans himla grejer. Kanske borde åka till Kransen på visningen ikväll och ge grejerna till mäklaren, haha! Så kan jag ju samtidigt upplysa alla spekulanter om att golvet i rummet lutar så mycket att det inte går att ställa några höga bokhyllor längs någon av väggarna. Är därför han bara har låga möbler i det rummet. När vi försökte ställa en Billy-hylla där såg det ut som att den skulle välta framåt.

Usch vad klockan är mycket... Varför går tiden så fort? Känns som att jag inte riktigt hänger med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback