Föreläsning

Vet inte varför men i min kalender hade jag skrivit att jag började klockan nio idag... Det stämde inte riktigt...

Kom till skolan vid halv nio, ute i god tid. Satte mig på bänken ovanför entrén. En kort stund senare kom Malin. Hon skulle träffa sitt studentarbetslag. Vi satt och pratade lite om jobbet och våra utbildningar. Sen kom Sandra vaggande, inte lång tid kvar nu, 17 maj ska "Plutten" ut är det tänkt. När klockan var kvart i nio började vi undra varför det var så lite folk i aulan och varför de inte ens hade öppnat dörren till K-salen. Fem i nio insåg vi att vi började klockan tio... Så det var bara att sitta och prata i en timme. Iofs helt ok men man hade ju gärna gått upp en timme senare imorse.

Föreläsningen var i alla fall helt ok, fast jag var lite ofokuserad som vanligt. Den handlade om lek och föreläsaren var rätt så rolig. Ska bli kul att ha språkleks-verkstad med henne sen,

Efter skolan åkte jag till gymmet, blev dock kortare tid idag för jag ville hellre åka hem med mamma än att ta bussen...

Var uppe hos henne och tvättade lite och åt middag nu på kvällen. Det lönar sig att gå till mamma, fick en biocheck och en rikskupong! Schysst!

Dagens avsnitt av FloorFiller va skoj. Killarna vann en tävling och fick som pris åka till Fryshuset och åka skateboard. Haha, de såg livrädda ut! Väntar på Desperate Housewives nu...

Åh! Just det! Pappa har träffat en tjej! Bra bra! Så glad för hans skull. Lite oroande är det dock att mammas kille har en lägenhet i Chile och pappas tjej har en lägenhet på Madeira... Tänk om båda mina föräldrar bara flyttar iväg jättelångt bort en dag... Illa... Fast å andra sidan är det ju schysst att åka och hälsa på dem i så fall... ;)

Hade fått mail från Camilla idag. Hon tyckte mailet jag skickade häromdan var så gulligt så hon ville bara tacka.  

Usch... Trött... Gymmet imorron bitti är det tänkt. Sen sova... Eller?


Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback