Bättre

Mår mycket bättre nu. Skönt. Fick t o m sova hela natten, var nästan i chocktillstånd när jag vaknade imorse och upptäckte att jag hade sovit i nästan sju timmar i sträck, härligt. ;)

Idag har jag varit på jobbet och beställt lite mat till nästa lördag. Ska handla lite smågrejer utöver det oxå, det blir nog bra.

Har precis bakat sega chokladmuffins till imorrn. Är lite osäker på hur de blev, va ju evigheter sen sist.

När mamma och jag var i Hässelby köpte vi thai-mat med oss hem, mamma bjöd. Väldigt gott var det oxå.

Idag har jag kollat på "Crash", den var riktigt bra. Ljudet låg tyvärr rätt så mycket före själva filmen, lite irriterande. När jag efter drygt halva filmen pausat den för att hämta en grej i köket och sen satte igång den var ljud och bild synkat... Tänk om jag hade vetat från början att en sån enkel grej kunde hjälpa... :)

Upp tidigt imorrn för att städa och baka mer! Sen kalas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback