......

Fyyy fan... Ena stunden fryser man, nån minut senare är man jättevarm. Är totalt täppt i näsan och ögonen rinner hela tiden. Folk på tåget trodde att jag grät när jag var på väg hem idag...

Både Cissi och Linda kommer på min lilla "fest" yey! Då blir vi sju, perfa!

Träffade Malin i Jakan, sjuksköterske-Malin alltså, eller vad vi nu ska kalla henne... :) Tydligen mycket mer plugg när man pluggar på Karolinska jämfört med Lärarhögskolan. Låter jobbigt...

När jag kom hem låg ett tjockt vadderat kuvert i brevboxen! Mina filmer! Yey! Har redan kollat på "Just like heaven" (med snygga Mark Ruffalo, han får gääärna komma och fixa en trädgård på mitt tak oxå... hehe) och "Lilla kycklingen". Lyssnar på lite ny musik nu, mycket bra!

Är mycket bra på tv ikväll, "Pay it forward" och "Monster" två väldigt bra filmer, plus humorprogrammet "100%"som iaf jag tycker är väldigt roligt, oftast.

Hua... Kan ingen göra slut på mitt lidande snart... please...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback