............

Imorse funkade varken tv:n eller bredbandet... Dåligt...

Idag har vi pratat om värdegrunden... Vad ovanligt... Men det var rätt så kul, men svårt att komma överens om en del grejer. Hamnade i den lite "yngre" gruppen, de är lite speciella... Speciellt Frida... Herregud...

På lunchen gick jag, Jenny och Sofie till Tasty's och åt sallad, gott! :)

Sen jag kom hem har jag ägnat mig åt att kolla på alla avsnitt av FloorFiller och Grey's anatomy som jag spelat in. Blev riktigt sugen på att testa fallskärmshoppning när jag såg Sean och Hannes göra det. Gäller bara att våga... Enligt Sean var det bättre än sex... Haha! Kanske beror på vem man har sex med... :P

Hade fått mail av Cissi, hon kanske kommer den 29:e. Hoppas att det inte va den kvällen hon och hennes kille skulle på middag. Vore kul om hon kunde komma. Har fyra definitiva än så länge, skoj skoj! Mamma har lovat mig att skjutsa mig till jobbet för att fixa mat oxå, mkt bra.

Får se vad som händer imorrn då... Ledig igen... Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback