Besök

Jaha... Så har ännu en dag passerat utan att man gjort ett j-a skit... Jo! Dammsugit har jag i alla fall hunnit! Jippi...

Vaknade vid sju imorse och kunde inte somna om. Låg och tänkte på framtiden. Jag tror inte jag vill bli lärare... Känns inte alls bra längre... Kanske är en tillfällig svacka? Eller? Vill gå nån slags konditorutbildning och nån starta eget-kurs för att sen öppna ett eget café. Om jag bara hade pengar... Mycket pengar... Vad härligt det vore, att kunna förverkliga sina drömmar...

Imorrn är det nyårsafton, känner inte för att fira... Men 2006 blir förhoppningsvis bättre än 2005 som ju i alla fall var bättre än 2004... Tror nog inget år kan bli värre än 2004...

Fick besök igår. Ringde på dörren på eftermiddagen. Utanför stod en familj. En mamma, en pappa och en liten flicka. De visade sig vara Jehovas vittnen... Min vanliga tur... Kunde det inte varit nån snygg karl eller nåt som kom för att ta mig med storm? Har inget emot Jehovas vittnen, farmor är ju en av dem, men de är inget för mig. Jag lyssnade snällt och tog emot deras broschyrer, de hamnade dock i papperskorgen en stund senare... Fast jag kollade faktiskt igenom dem.


Inte ett ord från ****... Förut kom det ju MINST ett sms eller samtal om dan... Klart man undrar. Jag skrev ett meddelande till honom där jag förklarade min osäkerhet, känner att jag inte klarar det här så länge till. Psykiskt påfrestande. Nästa vecka har han sagt, får väl se om jag får träffa honom då. Hoppas det. Annars får det va...

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback