Världen är liten

Jag borde verkligen inte sitta vid datorn fortfarande. Tur att febern inte är lika hög idag. Fastnade nämligen framför fb när det visat sig att min gamla barndomskompis (kan man säga så när man bara är 27? låter som att man är typ 72...) Helena oxå åker till Prag på onsdag. Vi har väl inte umgåtts sen man började gymnasiet, men en öl eller två vore ju kul. ;) NÅGOT borde man väl ha att prata om!?

Förresten räknade jag ut att vi måste ta 06.50-bussen från Centralen på onsdag, zzzz... Jag ska ju lyxa till det och checka in en väska och enligt ett mail från Ryanair bör man då vara på plats minst 2 timmar innan avgång. Jag lovar att min väska kommer komma bort bara för det! Det är min mardröm, får INTE hända!

Och nu bör jag sova, eller iaf krypa ner i sängen...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Våra väskor kom inte med flyget! De skickade dem med nästa & var på vårt hotell först vid 22-tiden på kvällen. Packa kompakt & ta med handbagage istället, inte värt att riskera när man ska på weekend, är kort om tid att göra allt man vill då iaf..

Ha så kul i Prag! kram

2009-10-08 @ 07:39:12
Postat av: Linda

Men jag har betalat för att få checka in en juh... Och vi ska va borta onsdag till söndag, så får jag den på onsdag kväll så funkar det ändå, fast jag tror inte planen går så ofta till Prag.

2009-10-08 @ 12:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback