Söndag

Äntligen tillbaka i V-torp. Fast jag är ensam än så länge. Fredrik jobbar kväll men på söndagar slutar han iaf lite tidigare så han bör vara hemma någon gång efter 22.

Jag hade jättesvårt att somna efter nattens tråkiga sms. Först pratade jag av mig lite med Fredrik i telefon och sen låg jag vaken ända till efter 03 då jag insåg att det kanske vore bra att ta en imovane för annars skulle det aldrig gå. Kom ju inte upp så tidigt som planerat imorse, men men... inte mycket att göra åt.

Har varit inne i stan på eftermiddagen och gjort lite grupparbete med Lisa och Katarina. Vi fick lite gjort för ovanlighetens skull. En sak som jag inte rekommenderar dock är att gå med en weekendväska i butikerna på Götgatsbacken, eller i några butiker överhuvutaget kanske.

Onsdag närmar sig äntligen ordentligt och jag ser sååå mycket fram emot att få komma bort bort bort från allt. Ska bara ha kul har jag bestämt. Hoppas det blir fint väder oxå, vad jag har förstått är det lite varmare där än här vilket inte är någon nackdel.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback