Snart så

Färjan-Rut om Gina Tricot: "Jag är ju stamkund vettu. Så jag har en bra deal, om vi säger så."

Jag gissar att hon har ett bonuskort...


Idag har jag checkat in Prag-gänget. Upptäckte att jag inte är yngst, det var värst. Hoppas bara allt blev rätt nu för jag gjorde allt jättenoggrannt en gång, dubbelkollade alla passnr och datum osv, men då stod det typ "du var för långsam så vi kan inte hjälpa dig...". Så jag fick göra om allt men fortare, så jag hoppas verkligen att alla siffror hamnade rätt. Nu gäller det bara att inte glömma papprena för då får man betala drygt 400 spänn/person på Skavsta. Men Fredrik lär ju påminna mig typ 1000 ggr. Han glömde ju pappret sist han flög, så det lär ju inte hända igen. ;)

Kollade på mormors resväskor oxå men kom fram till att jag checkar in min weekendväska och så har jag min senast inköpta stora väska som handbagage, blir nog jättebra. Känns onödigt att ha en fullsize resväska med sig. Nu kan jag fördela som jag tycker blir bäst. Sånt jag inte klarar mig utan får väl va i handbagaget.

Imorrn blir det: Plugga och åka till Rånäs
Söndag: Plugga, träffa exgruppen och åka hem till Fredrik
Måndag: Plugga, plugga, plugga
Tisdag: Prov, hela j-a dan!
Onsdag: Uppe med tuppen, take off från Skavsta 10.30, take off från V-torp lär väl bli vid 06.00 eller strax innan... 

Måste packa lite oxå, först här hemma och sen tänkte jag tvätta hos Fredrik för det är 1000 gånger mindre omständigt än här, sen packa igen. ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, vad är det för prov du har kvar att göra? Hoppas det går bra iaf och lycka till. Malin =)

2009-10-10 @ 16:56:45
Postat av: Linda

Inget skolprov, ska ta trafiktillstånd är det tänkt. Hur det nu ska gå...

2009-10-11 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback