Opererad

Läste precis att Starbucks kommer till Sverige! Fy fan va gött! ;) Jag blev förälskad i Starbucks nu i Prag och gick runt och sa "Meh, varför finns det inte i Sverige för!?" Och nu kommer de alltså öppna här! Dock först på Arlanda och sedan läste jag något om Sjöstaden, men ändå. Jag är glad! Shoppade förresten både en termosmugg (ursnygg!) och en vanlig mugg på Starbucks i Prag, har dock inte hunnit dricka ur dem ännu.



Jag är nyopererad. Jajjemensann. När jag anmälde mig på vårdcentralen imorse så sa killen i kassan att "ja, det är ett OP-rum bokat, så det blir alltså en liten operation". "Eh, jaha..." svarade jag för jag trodde inte att de skulle skära bort den där grejen på en gång. Men det var ju bra att de gjorde det, har ju velat bli av med den i typ 10 år... Fattar inte varför det tog så lång tid innan jag pallrade mig iväg. Det kändes inte överhuvudtaget, dock stack det ordentligt vid bedövningen. Är inte det lite ironiskt? Att bedövning gör ont? När jag väl var bedövad så sa de "känns det här?". Jag bara "vaddå gör ni något?". Sen låg jag mest och skrattade för att det var en så konstig känsla att någon skar och sydde i mig utan att det kändes. Första gången jag blev sydd förresten, ska ta bort stygnen om 10 dagar. Blir väl ett litet är, men förhoppningsvis ser det snyggare ut än den där lilla utväxten... Frikort fick jag oxå, som gäller ett halvår framåt, inte helt fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback