Snart

Känner mig halvt död. Vet inte riktigt om det kanske är förkylningen som bryter ut nu, jag som trodde jag skulle slippa den.

Men å andra sidan så är det ju dags för Prag snart, så det vore ju bäst om man var sjuk nu istället för om en och en halv vecka. Förresten så har vi fortfarande en plats över. Nån som är sugen? Hade ju varit kul att ha med en tjej till. Under öldrickandet förra veckan råkade jag lova pojkarna att vi ska gå på strippklubb i Tjeckien... hmmm... Blir säkert jääättekul, ingen kroppsångest alls. Får nog lokalisera den sunkigaste av Prags alla strippklubbar, lär ju inte vara så svårt.



Snart dags att växla pengar och börja fundera över vad som ska med. ;)

Kollar på Hollywoodfruar nu. Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback