Tisdag, igen

Hmm... börjar känna mig lite krasslig i halsen. Hoppas jag inte åker på en förkylning till, tycker inte att jag förtjänar sådan grymhet. Blev troligtvis lite för många absintshots i helgen. Vet inte om jag tog igen uteblivna fjortisfyllor eller något, men hej vad det gick!

Hursomhelst så hade vi en väldigt trevlig resa. Var bara i söndags som vi blev lite irriterade då först taxichauffören tog dubbelt betalt och sedan började Ryanair-personalen jävlas med väskmåtten. En gubbe från flygbolaget gick alltså runt och tittade på folks väskor, och såg de stora ut fick man gå med till den där test-grejen de har där man kan se om väskan har rätt mått. "Don't press the bag..." Både Fredrik och Tobbe blev tvungna att checka in sitt handbagage i efterhand trots att Tobbe gjorde sin väska mindre genom att plocka ut en del grejer och lägga dem i Magnus väska. Ryanairgubben hade helt enkelt bestämt sig redan från början.

Vi har varit väldigt kulturella och besökt tre muséer; chokladmuséet, tortyrmuséet och så sexleksaksmuséet såklart! ;) Bilder kommer senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback