Gott och blandat

Vad gör ni?

Jag kollar på fotbollen. Ja jag vet, hemskt! Man tycker ju att det borde vara något bättre på tv. Vänta, ska kolla...


Nix, det va det inte! Fotbollen är det mest spännande just nu. Fast jag får väl erkänna att lite spännande är det ju, skadad som jag är. Min pojkvän har dåligt inflytande på mig.

Har kollat lite på lägenhetshotellet som vi ska bo på nästa vecka. Läste lite omdömen, några norska tjejer skrev att de var "jenter på tur" och att "leilighetene er enorme!". Svensken som har recenserat skriver på plus: "kylskåp så man kan ha kalla bira". Låter ju riktigt bra. :) Alla hotell-/Pragbilder är lånade från  
http://www.booking.com/hotel/cz/old-town-square-apartments.html.


Tjusigt trapphus


Såhär kan en lägenhet se ut. Jag hoppas att vår ser ut såhär! I löve bjälkar! ;)


Helt ok sovrum


Mmm, jaccuzzi! Eller ja, badkar iaf... Fast frågan är om man hinner med det, bada alltså. Nice anyway. Vad jag vet har iaf vissa lägenheter både dusch och badkar.


Utsikt från någon av lägenheterna.


Öva bloggposer måste man göra ibland. Jag tänkte ladda upp en "multibild" här med en massa ansikten, men sen så tänkte jag NÄÄÄ, den här kan jag inte ha i bloggen... Haha!


Min nya fin blingbling-klocka som jag fick av Fredriks föräldrar.


Wiiieee! SMIIINK! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback